Tájékoztatjuk, hogy 2020. március 30-án számos változás lép életbe, illetve, új fejlesztések eredményei valósulnak meg.
                                                           
 
  Ha az üzenet nem megfelelően jelenik meg, kattintson ide »
Kérjük, erre a levélre ne válaszoljon!
 
 
 
 
Tisztelt Ügyfelünk!
 

A Magyar Posta Zrt. továbbra is elkötelezett az ügyfeleit támogató innovációk bevezetése mellett és folyamatosan fejleszti szolgáltatásait, annak érdekében, hogy ügyfelei részére naprakész megoldásokat biztosítson. Tájékoztatjuk, hogy 2020. március 30-án számos változás lép életbe, illetve, új fejlesztések eredményei valósulnak meg.

A legfontosabb változásokat az alábbiakban foglaltuk össze:


  • Levéltermék-portfóliónkat egyszerűsítjük, a fizetést követő kézbesítéses levél, valamint küldeményőrzés szolgáltatásokat 2020. március 30-án megszüntetjük. Fizetést követő kézbesítés szolgáltatásunk helyett az árufizetéses üzleti csomag feladást ajánljuk. A küldeményőrzés esetén a fiókbérlet, utánküldés és az ismételt kézbesítés szolgáltatásokat javasoljuk igénybe venni.

  • A portfólió racionalizálásához kapcsolódóan az Általános Szerződési Feltételek is aktualizálásra kerülnek. A jelenleg érvényes, valamint a március 30-án hatályba lépő ÁSZF IDE kattintva érhető el.

  • Ajánlott levélküldemények esetében 2020. március 30-tól biztosítjuk a sikertelen kézbesítésről történő visszaigazolást, amennyiben Elektronikus Feladójegyzékkel (továbbiakban: EFJ) adja fel küldeményeit, valamint az EFJ-ben feltünteti azt az e-mail címet, amelyre a visszaigazolásokat fogadni kívánja.
 
 
 
  Megújul az ePostakönyv alkalmazás!

Programunk stabil működését rendszeres monitorozással és fejlesztéssel biztosítjuk.


  • Az ePostakönyv szoftver következő frissítése is március 30-án történik. A korszerűsítésnek köszönhetően a korábbi működésben tapasztalható lassulások kiküszöbölésre kerülnek az egyszerűbb, gyorsabb, komfortosabb felhasználói élmény érdekében.

  • Ezzel egyidejűleg aktualizáltuk a honlapunkon elérhető EFJ műszaki specifikációt, lekövetve a termékkivezetéseket, és a kapcsolódó technológiai útmutatót is hamarosan közzétesszük honlapunkon.

Tájékoztatjuk, hogy az EFJ befogadásáról küldött visszaigazoló üzenetben szerepeltetni fogjuk a beküldő szoftver verziószámát, annak érdekében, hogy Ön naprakész információkkal rendelkezzenek a használt programról.
 
 
 
  Kérdés esetén kérjük, forduljon bizalommal postai kapcsolattartójához, aki készséggel áll az Ön rendelkezésére.  
 
 
  Üdvözlettel:

Magyar Posta Zrt.
 
 
 
  Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (GDPR) a természetes személyek személyes adatainak védelméről szól. Jelen levelünkkel Önöket - a szerződéskötéskor megadott kapcsolattartói e-mail címen - cégként szólítjuk meg, így megkeresésünk nem tartozik a GDPR hatálya alá.

Amennyiben a fentiekkel kapcsolatban kérdése van, keresse fel személyes értékesítőjét.
Kérjük, erre a levélre ne válaszoljon!