2020.07.01-től kizárólag elektronikus feladójegyzékkel/címadattal adhatók fel a hivatalos iratok.
                                                           
 
  Ha az üzenet nem megfelelően jelenik meg, kattintson ide »
Kérjük, erre a levélre ne válaszoljon!
 
 
 
 
Tisztelt Ügyfelünk!
 

A Magyar Posta elkötelezett, hogy partnerei részére modern megoldásokat kínáljon, ezért fontos számunkra az elektronikus szolgáltatások körének bővítése és ismertségének növelése. Egyik ilyen fejlesztésünk a papíralapú tértivevény alternatívája, az elektronikus kézbesítési igazolás, mely 2019. december 1-től érhető el ügyfeleink számára. Az elektronikus kézbesítési igazolás lehetővé teszi, hogy a hivatalos iratok esetében a papíralapú tértivevény nyomtatványt kivezessük.
 
 
 
  Felhívjuk szíves figyelmét, hogy hivatalos iratok esetében a tértivevény nyomtatványt legkésőbb 2020. június 30-ig lehet a feladáskor használni. Ezt követően a 335/2012. (XII. 4.) Korm. rendelet 33. § (5) bekezdése alapján a nyomtatvány nem lesz alkalmas a hivatalos irat kézbesítési kísérletével kapcsolatos tények vagy a hivatalos irat átvételének igazolására.

2020. július 1-től - a 335/2012. (XII. 4.) Korm. rendelet 28. § (1a) bekezdésben foglaltak alapján - a hivatalos iratok esetében kizárólag elektronikus feladójegyzékkel történő feladás lehetőségét biztosítjuk. Ezzel párhuzamosan a papíralapú feladójegyzékkel, feladóvevénnyel történő feladás ennél a termékünknél megszűnik. Az elektronikus feladójegyzék használatával az ügyintézés gyorsabbá, a küldemény-előkészítési folyamat hatékonyabbá válik, nem utolsósorban környezetbarát, papírmentes megoldást jelent. Ezen információk megtalálhatóak a honlapunkon közzétett hírek között.

Igény esetén, 2020. július 1-től lehetőség lesz rendszereinkből nyomtatott elektronikus kézbesítési igazolás hiteles papíralapú másolatát kérni az elektronikus helyett 45 Ft/db díj ellenében. Ebben az esetben kizárólag a papíralapú igazolást biztosítjuk ügyfeleinknek, az elektronikus formátumot nem.

A fenti változásoktól függetlenül a hivatalos iratok esetében a jelenlegi díjak maradnak érvényben.

Amennyiben Önök még nem használnak elektronikus feladójegyzéket levélküldeményeik feladásához, próbálják ki díjmentesen igénybe vehető online ePostakönyv alkalmazásunkat, melynek segítségével az elektronikus feladójegyzék egyszerűen elkészíthető. Érdemes már most regisztrálniuk, mert meggyőződésünk, hogy ezzel a változással számos előny válik elérhetővé:
 
 
 
   
 
 
  Az ePostakönyv alkalmazásunk mellett további lehetőségek állnak rendelkezésére az elektronikus feladójegyzék előállításához, melyről részeletes információkat honlapunkon talál.
Amennyiben további kérdései merülnek fel, forduljon bizalommal postai kapcsolattartójához, aki készséggel áll az Ön rendelkezésére!
 
 
 
  A további sikeres együttműködésben bízva, üdvözlettel:

Magyar Posta Zrt.
 
 
 
  Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (GDPR) a természetes személyek személyes adatainak védelméről szól. Jelen levelünkkel Önöket - a szerződéskötéskor megadott kapcsolattartói e-mail címen - cégként szólítjuk meg, így megkeresésünk nem tartozik a GDPR hatálya alá.

Amennyiben a fentiekkel kapcsolatban kérdése van, keresse fel személyes értékesítőjét.
Kérjük, erre a levélre ne válaszoljon!