2019. december 1-jétől minden ügyfelünk számára elérhető a papíralapú tértivevény korszerű igénybevételi formája, a hiteles, elektronikus kézbesítési igazolás.
                                                           
 
  Ha az üzenet nem megfelelően jelenik meg, kattintson ide »
Kérjük, erre a levélre ne válaszoljon!
 
 
 
 
Tisztelt Partnerünk!
 

2019. december 1-jétől minden ügyfelünk számára elérhető a papíralapú tértivevény korszerű igénybevételi formája, a hiteles, elektronikus kézbesítési igazolás.

Szeretnénk kiemelni Önnek most azokat a fontos tudnivalókat, melyek hozzájárulnak a szolgáltatás sikeres és gördülékeny igénybevételéhez.
 
 
 
  Hasznos információk:  
 
 
Elektronikus csatornán visszavárt hiteles kézbesítési igazolás igénybevétele esetén a tértivevényes küldemények feladásakor kérjük, ne csatoljon a küldeményekhez papíralapú tértivevény lapot. A küldemények burkolatán azonban szükséges szerepeltetni a tértivevény jelzőt, valamint hivatalos irat esetén, annak címzése mellett az értesítő típusát. Ezt minden esetben feltétlenül meg kell tenni, függetlenül attól, hogy az EFJ-ben már feltüntette az értesítő típusát.

A fentiekről részletes információkat a honlapunkon, a Postai Szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei dokumentumban olvashat.
 
 
 
A postai technológiaváltás eredményeként a feladói adatok kezelése is változik. Míg korábban a borítékon feltüntetett feladó neve, címe határozta meg a folyamatokat, a kézbesítési igazolás bevezetése után az elektronikus feladójegyzékben megadott feladói adatokat vesszük figyelembe:  
 
 
 
  • Sikertelen kézbesítési kísérlet esetén, a kézbesítő által kinyomtatott értesítőn, valamint a kiállított kézbesítési igazoláson is ez az adat jelenik meg, mint a küldemény feladója.
  • Ezt az adatot tekintjük továbbá a küldemény visszaküldési címének is.
 
 
 
Az elektronikus feladójegyzékben minden esetben jelölni szükséges a tértivevény visszaküldési módot, azaz az elektronikus visszaküldési csatorna értékét.
Amennyiben az elektronikus feladójegyzékben a tértivevény visszaküldési módnál az „1”-es értéket jelöli meg, azaz a papíralapú igénybevételt választja, úgy a feladásra előkészített tértivevényes levélküldeményhez továbbra is csatolnia szükséges a papíralapú tértivevény lapot. Ennek hiányában a küldemények postai felvételét elutasíthatjuk.
 
 
 
  A tértivevényes levélküldemények postai kezeléséről szóló, részletes tájékoztatónkat az alábbi ikonra kattintva ismét megtekintheti.  
 
 
   
 
 
  Felmerülő kérdéseivel kérjük, forduljon bizalommal postai kapcsolattartójához, aki készséggel áll az Ön rendelkezésére.  
 
 
  Üdvözlettel:

Magyar Posta Zrt.
 
 
 
  Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (GDPR) a természetes személyek személyes adatainak védelméről szól. Jelen levelünkkel Önöket - a szerződéskötéskor megadott kapcsolattartói e-mail címen - cégként szólítjuk meg, így megkeresésünk nem tartozik a GDPR hatálya alá.

Amennyiben a fentiekkel kapcsolatban kérdése van, keresse fel személyes értékesítőjét.
Kérjük, erre a levélre ne válaszoljon!