Köszönjük, hogy jelentkezett a kézbesítési igazolás megismerését célzó Próbaüzemre.
                                                           
 
  Ha az üzenet nem megfelelően jelenik meg, kattintson ide »
Kérjük, erre a levélre ne válaszoljon!
 
 
 
  Tisztelt Partnerünk!

Köszönjük, hogy jelentkezett a kézbesítési igazolás megismerését célzó Próbaüzemre. Tájékoztatjuk, hogy azon ügyfeleink, akik a kézbesítési igazolás visszaadási csatornái közül kizárólag a Hivatali Tárhelyet választották, 2019. szeptember 23-tól megkezdhetik a részvételt a Próbaüzemben, mely tervezetten 2019. november 30-ig fog tartani. Ezen időszak alatt Ön bármikor szabadon csatlakozhat a rendszerhez, vagy ki is léphet belőle.

Az FTP szerveres, valamint az e-mailes adatvisszaadási csatornát választó ügyfeleink a teszteléshez egy későbbi időpontban tudnak csatlakozni, melyről számukra közvetlen értesítést küldünk. WEBEFJ alkalmazást használó ügyfeleink részére a Próbaüzemben történő részvételi lehetőséget nem tudjuk biztosítani.
 
 
 
  A most induló elektronikus csatorna (Hivatali Tárhely) kipróbálásánál az alábbiakra kívánjuk felhívni szíves figyelmét:

  • A levélküldemények feladását a legújabb, a posta honlapján elérhető Elektronikus feladójegyzék (továbbiakban: EFJ) műszaki specifikáció szerint kell előkészítenie.
  • Felkészültnek kell lennie a kézbesítési igazolás választott elektronikus csatornán (Hivatali Tárhely) történő fogadására.
  • A 8.2-es verziószámú EFJ-ben a tértivevény visszaküldési módnál minden esetben jelölni szükséges a kiválasztott elektronikus csatornára vonatkozó értéket.
 
 
 
  Kérjük, ne feledkezzen meg arról, hogy a Próbaüzem időszaka alatt az Önök által megjelölt elektronikus csatornán biztosított kézbesítési igazolás kizárólag „minta”-ként funkcionál, emiatt a fizikai küldeményekre ugyanúgy fel kell helyeznie a papíralapú tértivevény nyomtatványt. Ez a visszaérkező papíralapú tértivevény lap lesz ugyanis a hiteles kézbesítést igazoló okirat.

Tértivevényes levélküldemények sikeres kézbesítése esetén a küldeményről kiállított „minta” kézbesítési igazolás akár 24 órán belül a rendelkezésre állhat az Ön által kiválasztott elektronikus csatornán. Amennyiben egy ilyen küldemény kézbesítési kísérlete sikertelen, úgy 14 munkanap is lehet a kézbesítési igazolás visszaadásának átfutási ideje.

Kérjük, hogy amennyiben egy küldeményről - legkorábban 14 munkanapon belül - nem kapja meg a kézbesítési igazolást, vagy a megjelölt elektronikus csatornától eltérő csatornán kapja azt vissza, úgy jelezze ezt nekünk a Felvetel_menedzsment@posta.hu e-mail címen. A vizsgálathoz kérjük, csatolja be az érintett küldeményt tartalmazó EFJ-s adatállományt és adja meg az érintett küldeményazonosító(ka)t és ismertesse az Ön által tapasztaltakat.
 
 
 
  A Próbaüzemben a Hivatali Tárhely elektronikus visszaadási csatorna esetében az alábbiak a legfontosabbak:  
 
 
  A kézbesítési igazolás visszaadása Hivatali Tárhelyen (Hivatali kapun) keresztül

Amennyiben Ön Hivatali kapun keresztül kéri vissza a kézbesítési információkat, úgy

  • Onnantól tud a Próbaüzemben részt venni, ha előzetesen megadta annak a Hivatali Tárhelynek a KRID azonosítóját, amelyiken fogadni szeretné azokat és a szükséges beállítások megtörténtek. Ha még nem adta át a szükséges adatokat, kérjük, az ITT elérhető adatlapon ezt tegye meg.
  • Egy megállapodás azonosítóhoz egy KRID azonosítót tudunk beállítani. Így a beállítástól kezdve a küldeményfelvételről visszaadott felvett.xml fájl, valamint a kézbesítési igazolás is az Ön által megadott KRID azonosítóra fog visszaérkezni.
  • A beállításokat követően a 8.2. verziószámú EFJ-s adatállományokban a tértivevény visszaküldési módnál a „4”-es értéket kell megjelölnie.
  • A Hivatali kapun keresztüli adatkommunikáció technológiai útmutatóját honlapunk EFJ oldalán a Tájékoztatók között van lehetősége megtekinteni, letölteni.
 
 
 
  A kézbesítési igazolás éles üzleti bevezetéséről, a legfontosabb információkról a későbbiekben tájékoztatjuk.  
 
 
  Üdvözlettel:

Magyar Posta Zrt.
 
 
 
  Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (GDPR) a természetes személyek személyes adatainak védelméről szól. Jelen levelünkkel Önöket - a szerződéskötéskor megadott kapcsolattartói e-mail címen - cégként szólítjuk meg, így megkeresésünk nem tartozik a GDPR hatálya alá.

Amennyiben a fentiekkel kapcsolatban kérdése van, keresse fel személyes értékesítőjét.
Kérjük, erre a levélre ne válaszoljon!